Piekary ŚląskieBiznes Bez kategoriiPoszukiwałem 40 lat …

Opublikowano: 26-05-2017 Autor: mediamass

Poszukiwałem 40 lat …

A A A

Budzący ciekawość w ostatnich tygodniach bilbord „Poszukiwałem 40 lat” jest drugim etapem przygotowanej promocji inwestycyjnej miasta w ramach realizowanego projektu uzbrojenia terenów inwestycyjnych, na które miasto pozyskało środki zewnętrzne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Pierwszym etapem było stworzenie znaku graficznego, którego inspiracją było jedno z miejsc wyróżniające Piekary Śląskie – Kopiec Wyzwolenia. Sygnet logo przedstawia wzniesienie, które nawiązuje nie tylko do samego miasta, ale również do biznesowego wzrostu, co dodatkowo podkreśla widoczna strzałka. Jest ona również kierunkowskazem dla przedsiębiorców szukających gruntów pod swoją działalność. Warstwy z których składa się sygnet kształtują formę kopca oraz symbolizują poszczególne części terenów inwestycyjnych.

W logotypie został ujęty napis „Piekary Śląskie dla biznesu”, co jednoznacznie podkreśla jego funkcję, jaką jest stworzenie inwestycyjnej marki miasta. Biznesowy charakter znaku dodatkowo wzmacnia odpowiednio dobrana kolorystyka i strzelistość występujących w nim kształtów. Znak składa się z czterech kolorów: szarego, granatowego, niebieskiego oraz żółtego. Takie połączenie to jednoczesne nawiązanie do herbu Piekar Śląskich oraz biznesowego przeznaczenia logotypu.

Kampania kierowana jest m.in. do małych i średnich przedsiębiorców, ale nie tylko. Dzięki sprzedaży terenów miasto ma szanse na rozwój oraz poprawę warunków życia mieszkańców, np. poprzez tworzenie nowych miejsc pracy.

Kolejna odsłona kampanii promującej piekarskie tereny inwestycje już w wkrótce!

Najnowsze aktualności
Wszystkie aktualności